miercuri, 10 august 2011

FiCatel VII

FiCatel:asa, anyway, ma gandeam azi, referitor la problema morcii si remorcii
lebreanu:da...
FiCatel:prepelita, este stadiul incipient al pelitei?
lebreanu:=))
FiCatel:exista si o postpelita?
lebreanu:si prepelita este oul de pelita?
FiCatel:de exemplu
FiCatel:sau pupa
lebreanu:ca asa am rezolvat problema intrebarii: ce a fost inainte? oul sau gaina? raspuns: pregaina
FiCatel:corect!
FiCatel:sau postoul = gaina
lebreanu:si adica de ce se cheama post daca se tine inainte de sarbatoare? ar trebui sa se cheme PRE!!
lebreanu:pre-ul sfintei marii
FiCatel:da, dar e post-uldistractiei
lebreanu:ca post e cu bautura si femei pentru toti baietii mei
lebreanu:toti doi, adica
lebreanu:hmmm
lebreanu:atunci ar trebui legat de sarbatoarea anterioara, nu de cea urmatoare
lebreanu:acum ar trebui sa fim in postul pastelui
FiCatel:dap :))
FiCatel:corect
lebreanu:oricum, azi de dezlegare la peste
lebreanu:ceea ce, by the way, e ca si cum cineva i-a legat in pre(hehe)alabil
lebreanu:si venim noi sa-i dezlegam, ii dam o tura prin acvariu si-i legam la loc
FiCatel:de fapt acum suntem in postul lu petru si pavel
lebreanu::o
lebreanu:pfoai, ce priceput esti la sarbatori
FiCatel:crestin convins
lebreanu:de cine?
FiCatel:de ei
lebreanu:aha
lebreanu:daca e de la ei, e ochei
FiCatel:n-ai ce face, ca e de la ei
FiCatel:dar stai asa, tot legat de ou... stadiile de agregare ale oului: sunt ochi-ul si gaina?
FiCatel:ochiul
lebreanu:haha
FiCatel:de fapt: ochiul, omleta si gaina
lebreanu:mi-e foame
FiCatel:dar in cazul preputului? n-ar trebui, logic, sa se cheme preputa, respectiv prepula?
lebreanu:sau preputul sa fie capacul de la putul de apa din curte de la bunica?
lebreanu:da si tu preputu' ala la o parte sa adap vaca!
FiCatel:si daca n-ai capac se cheama ca e circumcis?
lebreanu:da
lebreanu:si gasesti tot felul de chestii prin el
lebreanu:frunze moarte, panze de paianjen...
FiCatel:branza
lebreanu:=))=))
lebreanu:asta de la capac se face ;)
FiCatel:n-as vrea sa-mi puna un baschetbalist capac, pe postput
lebreanu:postputul e zona perianala, parerea mea
lebreanu:si un capac acolo ar fi cel putin intim, daca nu dureros
FiCatel:pai de-aia n-as vrea sa-mi puna
FiCatel:nici pe postpreput
lebreanu:inteleg... :|
FiCatel:si sa inteleg ca postpostputul este gaura curului
lebreanu:cam da
FiCatel:cunoscuta si ca cac
lebreanu:zis si ochiul maro
lebreanu:exact
lebreanu:si daca ai un fel de anti-bikini
lebreanu:cu o atza in fatza si mai lati in spate
lebreanu:se cheama ca esti pirat?
lebreanu:respectiv pirateasa
FiCatel:bine, pi rat poti fi si daca faci naveta undeva prin moldova
lebreanu:stau in tractoru... /:)
lebreanu:ai grije cum vorbesti :))
FiCatel:asta e fain la chilotii barbatesti, oricum i-ai imbraca, tot iti acoperi zonele importante
lebreanu:da
lebreanu:deci eu ma bucur ca ne-am intretinut atat de cordial, dar tre sa plec
lebreanu:oricum, cu permisiunea dumneavoastra, teoria va fi publicata
lebreanu::">
FiCatel::) vinde-ma... vinde-ma frumos
FiCatel:daca prinde fan clubul, facem clasorul ;)
lebreanu:=)))))))))))
lebreanu:sa stii!

6 comentarii:

  1. Legat de titlul articolului, mi-am amintit ca pe vremea cand eram dus la biserica, mereu m-am intrebat de ce acolo unde aprinzi lumanari, intr-o parte scrie morti iar in cealalta scrie sapte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Era pentru jucatorii de septica, un joc destul de popular in acea vreme, ca sa aprinda lumanari si sa se roage fierbinte sa prinda toti septarii... cred... sper... banuiesc... nu stiu!!

    RăspundețiȘtergere
  3. @FiCatel Tu banuiesc vei lipi pozele in clasor si vei lasa pe altcineva sa le faca...

    RăspundețiȘtergere
  4. Aiurea, eu nici macar nu o sa ma uit la poze. Am sa-l rog pe lebreanu sa mi le povesteasca.

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa, FiCatel, baga-ma la apa, ca ma tranteste Eva de nu ma vad... Te joci cu te-ncurci?! (asta ar suna fain si 'te-n curci, parerea mea...) Deci angajam un filatelist/biblioteconomist/whatever independent pentru clasor! Am zis!

    RăspundețiȘtergere