sâmbătă, 9 iulie 2011

Litera greceasca "MIU"

Hai sa mi-o traiti!

N-o sa incep prin a va tine o teorie despre cuvantul barba si in ce masura defineste el un barbat... Si nici prin felul in care un barbat este barbat pentru ca asa este si ca se ridica deasupra definitiilor celor din jurul lui despre barbati... Astea sunt teorii de cacat.

Barbatul poate fi barbat doar in ochii femeii lui. Si pana la urma e singurul criteriu important. Pana la urma, ce importanta are pentru tine, ca barbat (:D) ca te apreciaza cumnata vecinei portarului de la tine de la munca?! Sau soacra?! Aproape acelasi lucru... EA conteaza! In principiu, exista o singura persoana pe lume, la un moment dat, care enunta sintagma "barbatul meu" despre tine. Si atunci, e singura a carei parere conteaza. Daca esti barbatul ei, atunci esti si barbat in ochii ei? Sau zice chestia asta din reflex? Automatism verbal... Unde se face diferenta intre plinul sufletesc din care iese "barbatul meu" si automatismul verbal "barbata-miu"? :) Undeva pe traseul relatiei... :) Si, din pacate, putini sunteti sensibili (ca eu n-am cum sa fiu, misogin fiind) la momentul in care se face translatia asta. Poate asta e momentul cheie intre iubire si despartire. Intre casnicia ideala si divort. Acum vorbesc din punctul lor de vedere, al femeilor. Ingrata pozitie, avand in vedere ceea ce sunt... Chiar, ce sunt?! Ma rog...

Poti tu, barbat intr-o relatie, sa prinzi momentul in care din "meu" devii "miu"? Sintagma "barbatul meu" reprezinta mai mult sentimentul EI de apartenenta decat al TAU. Tu esti barbatul ei, dar ea e cea dedicata. Si atunci... in momentul in care "meu" devine "miu", apartenenta ei s-a diluat. Singura iluzie care ramane, de dragul exprimarii, este a ta. TU esti barbatul ei, dar nu mai contezi... :D Cati va dati seama de faptul ca totul s-a sfarsit, ca ce se mai intampla e doar o prelungire inutila a unei istorii (asa cum, la modul misandrin punand problema, barbatii sunt doar o prelungire inutila a pulii...) care, ca orice istorie, inseamna trecut, nu prezent, nu viitor...? Si, mai ales (!), cati aveti BARBATIA sa recunoasteti asta si sa va comportati decent?! Fara sa va lamentati, sa va victimizati, sa va alintati (in cele din urma despre asta e vorba)... Sa tineti spinarea dreapta, picioarele drepte, ochii intainte... si sa rostiti niste cuvinte simple... EU ASTA SUNT, S-A TERMINAT SI VIATA MEA MERGE INAINTE!

Simplu, nu?! :) Dar barbatii sunt slabi... Si comozi... Si alintati.... Si imaturi.... Si lenesi... Si labagii... Si inca intr-un miliard de feluri inainte de a fi TARI! Si atunci e mult mai comod sa caute scuze de tot felul ca sa-si justifice lipsa de demnitate, e mult mai comod sa traga de un rahat in loc sa intampine cu fruntea sus necunoscutul, e mult mai comod sa mimeze familistul convins in loc sa isi asume ce-a facut pana sa "devina" familist...

In ciuda misoginismului sincer care ma anima (si nu ma cac pe mine, am o parere proasta despre femei in general), cred din toata inima ca barbatii sunt niste animale imature, care cer fara sa ofere si au senzatii fara sa gandeasca si cer gandire fara senzatii. Si, in general, se uita la femeie ca la o pizda dar se asteapta sa fie priviti ca niste zei. Si se mira cand pizda ii trateaza ca pe o pula, cand ei pretind ca se uita la ea ca la o zeita... :D GET REAL! Barbati, femei... daca vreti sa fiti tratati ca zei, tratati-i pe ceilalti ca pe niste zei. Altfel, daca puneti problema in termeni de pula si pizda, asumati-va rezultatele.... Si de-o parte, si de cealalta... Nimic in viata asta nu vine gratis. Nimic nu e de la sine inteles. Nimic nu vi se cuvine din oficiu. Totul cere respect fata de celalalt. Daca nu ai respect, nu ai voie sa ceri nimic in schimb. Nici macar un oral in scara blocului... Sau un buchet de flori la o intalnire... Sau o mangaiere cand esti slab... Sau un postludiu tandru.... sau... un catraliard de alte chestii care conteaza pentru fiecare si celalalt le ofera, din suflet sau din obligatie...

Si daca nu sunteti in stare sa le oferiti din suflet si o faceti din obligatie, fiti constienti ca, mai devreme sau mai tarziu, sufletul va prima si totul se va prabusi... Asa ca... ce dracu' mai conteaza toate argumentele, toata teoria, toate legaturile, toate casele si masinile, cand sufletul e mort?! Sunt destui care isi duc viata cu sufetele moarte, nu traiesc, doar supravietuiesc, de dragul conventiilor... "Si au trait fericiti pana la adanci batraneti..." OK! :) Daca asta vreti, va doresc condoleante fericite! Eu prefer sa fiu VIU! Si sunt viu langa Eva, langa care nu pot fi cat mi-as dori, nu primesc mare lucru de la ea (dupa cum sustine ea) si nu-i ofer mare lucru in schimb (dupa cum mi se pare mie)... nu avem ceea ce se numeste in termeni uzuali "o relatie", dar de care sunt indragostit pana in maduva oaselor!!! Si sunt dispus sa o astept, pentru ca nu astept un oral in scara blocului, ci o vad si o astept pe "femeia mea" :) Nu "miu"...

Asa sa-mi ajute Dumnezeu!

P.S.: Acest text a fost scris pentru multi oameni, poate pentru toti, dar imi trec prin minte cativa, aleator... asa ca ii enumar: Radu, Alina, Ionut, Ana, Ovidiu, Ana, Dan, Loredana, Ovidiu, Laura, Radu, Alexandru, Lorant, Luci, Lucia, Ioana, Gianina, Laura, Alexandru, Silvia, Dan, Loredana, Nicolae, Virginia, Pompiliu, Bimba, Marius, Simona, Lili, Cristi, Iuliana, Gigi, Cristina, Andreea, Mihai, Gabriela, Mona, Mihai, Adi, Cristina... Si pentru restul...

23 de comentarii:

  1. tratati-i pe ceilalti ca pe (?)niste zei

    RăspundețiȘtergere
  2. eva exista si e prietena ta imaginara? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Corect! PE! :) Am modificat in text.

    Daca Eva exista, atunci nu e imaginara. Iar daca e prietena mea imaginara, nu prea poate sa existe... Deci eu am adaugat un "pe", tu schimbi un "si" intr-un "sau". Si atunci o sa-ti raspund... Ce zici? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce haz mai are intrebarea, daca schimb eu "si" cu "sau"?
    p.s. ;)
    Raspunsul copilului caruia i se spune ca prietenul lui imaginar nu exista: Ba da! Exista! E prietenul meu imaginar.

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos...combini mereu...realitatea...cu basmul... intr-o "analiza"... despre ceea ce conteaza mai mult in viata
    Cand poti constientiza ca sufletul iti e mort?
    De ce traim intr-o lume a averilor, a lacomiei, a goanei dupa bani?...De ce ne complicam existenta, ...fara sa realizam ca viata ar trebuii sa fie doar despre "hrana de suflet"?

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim(o), m-ai prins... :) Sunt un copil. Si Eva exista! E prietena mea imaginara ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sau cum zice Verde, combin realitatea cu basmul. Cam acelasi lucru... Dar e basmul meu si pentru mine e real :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Plus ca fiecare gandeste dupa logica lui...si de fiecare data au/avem o scuza, si peste toate, gandeste-te ca o relatie e un pissing contest si-ntr-un fel sau altu` unu ajunge la capatu` gresit al pulii, fie ca cel ajuns asa se simte, fie ca asa e, fie ca...
    Si culmea, peste toate se aduna constrangeri, indiferent de natura lor, si niciodata nu poti da cu pumnu-n masa oferind un fel de ultimatum (eu sau ei, bani sau devreme acasa) si atunci ajungi la un compromis destul de drastic si el sau ea ajunge un miu :) si intr-un final vietuirea impreuna ajunge un reflex conditionat "decat de" interdendenta

    RăspundețiȘtergere
  9. M4n3, m-ai spart... Sigur nu esti insurat?!

    RăspundețiȘtergere
  10. nu ba, da-s inalt, ungur (deci am cal), vad departe :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Da, ai cal cu periscop (sau foreza, depinde cum il pui)... Si vezi departe sub pamantul sfant al Ardealului, ca nu va mai saturati... :D

    RăspundețiȘtergere
  12. acu`, ca am comentat, cer autonomie....te rog sa vopsesti locu` in rosu/alb/verde

    RăspundețiȘtergere
  13. bre... stii ca mi-esti drag... iti acord autonomie cu drepturi depline. da' de vopsit iti vopsesti singur gardu' la comentarii, pls!

    RăspundețiȘtergere
  14. na sa-mi fut una (era sa scriu unu)...asta cum f-o face?

    RăspundețiȘtergere
  15. Mane, Eva e de parere ca daca nu stii/simti ca esti la capatul corect al pulii, relatia privita ca un pissing contest devine una chiar riscanta, in sensul ca te poti pisa pe tine... Face sens ce zice ea... parerea mea! :))

    RăspundețiȘtergere
  16. absolut...ca ar fi ca si cum te-ai pisa contra vantului...oare femeile care se pisa contra vantului se stropesc pe cur?

    RăspundețiȘtergere
  17. Vezi? N-a fost greu. A fost intrebare cu raspuns sugerat :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Mare noroc am ca-s suficient de putin prost incat sa pot profita de sugestia ta! Ca altfel nush ce dracu' as fi mintit.... :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Ramaneai incurcat in varianta cu "sau", incorecta! Incompleta... in...sipida? :)

    RăspundețiȘtergere
  20. asta sa-l lasam pe silf sa decida :)

    RăspundețiȘtergere
  21. daca ar fi la rebus, rezolvarea definitiei in...silfida ar fi 'lfi'. da' suntem pe blog la mine, asa ca stabilesc acum ca silf e varianta cu 'sexy' a lu' MILF.
    Dixit! Ma duc la shopping.

    RăspundețiȘtergere