duminică, 24 iulie 2011

Mennen Speed Stick rulz!

Deci povestea aia cu Nivea back&white... are o sora. Grupul de cercetatori britanici de la alt institut de prestigiu au dezvoltat un produs revolutionar, conform reclamei care se tot da in draci pe la televizor: deodorantul solid care rezista la apa! Urmatorul pas, pe cale logica (logica mea, cel putin), ar fi deodorantul solid care rezista la apa si sapun. Partea buna ar fi ca e pe veci! Nu se mai spala... Partea rea e ca e pe veci! Nu se mai spala... Si daca te-ai dat de vreo 10 ori, o sa mergi cu bratele departate de corp, ca si cum ai cara niste pepeni la subsoara... Iar daca nu-ti mai place aroma... ei, asta este... il indepartam pe cale chirurgicala. Sau aplicam un stat nou, peste...

Iar epilarea... hmm... stiu si eu daca mai are sens? Ca poate creste parul sub stratul de deodorant... Sau nu mai are ceara aderenta... Sau... am ametit! N-ar fi mai simplu sa... Chiar! ce ar fi mai simplu? Si cum am ajuns in starea asta de cacat?! Ma duc sa beau un coniac!

Sa va deodorantizationati bine si cu spor!

P.S.: ....... idioata zi!!!!!

2 comentarii:

  1. Mda...frumos scris ideea e ca nu e doar pentru barbati e si pentru femei...Sincer ma indoiesc ca sunt multi barbati care se epileaza cu ceara sub brat...:D cat despre femei sunt multe care nu se epileaza deloc...si spre surprinderea mea sunt chiar tinere, dar de ele sunt fitzoase....si au telefoane cu touch screen....dar de igiena nu le invata nimeni...?

    RăspundețiȘtergere
  2. n-am idee... n-am mai adulmecat o tanara fitzoasa de multi ani, dar am un sentiment puternic ca n-am pierdut nimic :D cat despre verificat pilozitatea, ce sa mai vorbim? :)

    RăspundețiȘtergere