vineri, 10 februarie 2012

C.F.R. = tacsiu de lux

Bunadedimineatamea!


Am auzit aseara la o vodca si-un coniac ca au stat unii blocati in tren la Faurei vreo 60 de ore. Din cauza de zapada si coduri colorate. Baizauei, la Brasov a fost foarte frumos si linistit saptamana asta... Deci da! 60 de ore. Partea haioasa a fost ca a declarat un oficial C.F.R. ca pasagerii ar trebui sa fie multumiti ca nu au fost taxati suplimentar pentru ca au fost dusi pe o ruta ocolitoare, deci au parcurs mai multi kilometri decat erau programati... Ha! Deci cum? Le-or fi pus si ceasu'? I-au taxat si pentru stationare, ca la taxiuri? Cand s-a facut numarul de kilometri pentru care platisera... a oprit mecanicu' locomotiva, a scos capu' pe geam si a urlat: "GATAAAA! Toata lumea jos! Pana aici ati platit!" 
Si chiar! Ce-i C.F.R.-ul?! Bordel?! De ce sa platesti inainte, ca la curve? Ca uite, le dai banu' inainte de cursa si te freaca fix cum au ei chef, dupa care te lasa-n camp, sa te descurci... Ia sa platim la destinatie, ca doar suntem romani de onoare si ne vom buluci sa marcam banu' odata ce suntem multumiti de traseu, durata deplasarii, peisaje, marfa de la vagonul restaurant, vecina de compartiment, temperatura ambianta si hartia de buda in 7 straturi si cu aroma de musetel... Pai nu?! Pai da...


Dixit!


P.S.: La stiri a zis ca Mutu a dat golul cu numarul 102 in campionatul Italiei. Asa, si? Nu asta e treaba lui? Ca n-am vazut la stiri ca am socotit eu nu stiu ce socoteli si am incheiat a 102-a balanta contabila din cariera, in calitatea mea de contabil care sunt eu...

2 comentarii:

  1. =))) Caca-te Frate Romane, Caca-te Fara Rusine pe Caile Ferate Romane...

    RăspundețiȘtergere
  2. acu vreo 3 saptamani un tren a fost anulat pe ruta Bv -Cj intrucat eu eram singurul pasager. pai daca nu se anula si mergea numai cu mine la cluj...ala taxiu !!!!! :D

    RăspundețiȘtergere