luni, 30 ianuarie 2012

Miorita, varianta microbista


Pe-un crac de maidan,
Teren extravilan,
Iata vin alene,
Se cobor cu lene,
Trei gaști de oieri
Cu trei manageri.
Unul e stelist,
Un dinamovist
Și un rapidist.
Cel dinamovist,
Și cel rapidist,
Au pus de-o manevră,
Putin cam funebră:
Pe l-apus de soare
Ca să mi-l omoare
Pe baciu’ stelist,
Că e PNR-ist
Și că are turma
Inclusă in urna
Pentru primăvara
Cea europeana,
Și terenuri multe
La șes și la munte…
Dar cel berbecut
Micuț si draguț,
De trei zile-ncoace,
Training nu mai face
Și nu mai aleargă,
Nu vrea nici să meargă.
-Berbecuț drăguț,
Drăguț si negruț,
De trei zile-ncoaci,
Training nu mai faci
Si nu mai alergi,
Nu vrei nici să mergi…
Ești accidentat,
Berbecuț blazat?
-Draguțe patron,
Că e de bon-ton,
Haide la Poiană,
Cu echipa mamă,
În cantonament,
La antrenament,
Că-i gazon de noi
Și-s cârciumi de voi.
Patroane, patroane,
Cu Maybach și toane,
Vino mai ales cu
Cătă Zmărăndescu,
Că l-apus de soare
Vreau să mi te-omoare
Rapidu’ Georgel
Și cu Cristinel!
-Berbecuț drăguț,
Ai sange-n prepuț,
Și de-a fi sa mor
Călcat de tractor
Sau prin vreun hotel,
Nu zic de bordel…
Să-i zici lu’ Georgel
Și lu’ Cristinel,
Ca să mă îngroape
Aice, pe-aproape,
În strunga de oi,
Să fiu tot cu voi,
Pe Ghencea străbună
Exact sub tribună.
Aste să le spui,
Iar la cap să-mi pui
Volan de Maybach,
Un CD cu Bach,
(Asta la mișto),
Un mieluț maro,
Tronul auritu’
Și-un fluier de-arbitru!
Vântul, când a bate,
Prin el a răzbate,
Lotul să se-adune,
Și să mă răzbune,
Să ia campionatul,
Basca si căcatul!
Iar tu de omor
Să nu le spui lor.
Sunt, sa spui pulimii,
Razboinicu’ luminii
Și la lupta mea
N-a cazut o stea,
În schimb au cedat
Un tren deraiat
Și-un câine borât
Rosu doar in gât.
Iar dacă-i zări,
Dacă-i întâlni
Galeria bună,
Cu fular de lană
Și cu steaguri mari,
Exprimând vulgari
Lozinci iscusite,
Versuri potrivite
Despre adversari
Copoși și Borceari,
Tu, băi, berbecuț,
Cu sange-n prepuț,
Să te-nduri de ea
Si să-i spui așa
C-un ton marțial
Și c-un gest regal:
Steaua nu-i a mea,
Nu e nici a ta,
Ea este a țării,
A calificarii,
Este un simbol,
Nu semn pe un țol.
Și de comentează
Sau se eschivează,
Tu s-o dai pe față,
Să le spui cu greață,
Că toti au carențe,
Că sunt niste zdrențe,
Javre ordinare
Și curve murdare,
Ca îi fut in gâți,
Ziariști borați,
Boacterii corupți,
Pol’cienii rupți,
Și pe Voiculesco,
Bonus, de adio!!


AM ZIS!

Un comentariu: