vineri, 20 ianuarie 2012

Antena 3 si facebook-ul sau prostia online nu are limite

Hai noroc!


Tot din categoria chestii geniale emise din creierasele minunatilor de la Antena 3, o mentiune foarte speciala facuta in cadrul unei stiri despre naufragiul navei Costa Concordia. Domnica Cemortan a fost martor al evenimentelor. Ca lua cina cu comandantul sau isi sarbatorea ziua de nastere cu fostii colegi, ma doare la un metru in fata... pontonului. Ce mi-a atras atentia a fost urmatorul enunt: "Politia italiana ar dori s-o interogheze, dar s-ar putea sa fie dificil, avand in vedere ca Domnica si-s schimbat domiciliul in profilul de pe Facebook din Bucuresti in Zanzibar..."


Nu neg ca Facebook-ul e un fenomen cvasi-global si sunt destui adolescenti sau tineri care isi traiesc viata sociala intre like-uri si comment-uri, post-uri si cauze nobile cu mii de adepti care fac curu' mare pe scaune in fata computadoarelor. Nu neg ca daca n-ai cont pe Facebook nu existi, desi FiCatel n-are si e bine, sanatos. Nu neg ca prezentatorii stirilor de la 7 dimineata de la Antena 3 mentioneaza de cateva ori pe parcursul jurnalului care e pagina lor de Facebook. Si nu refuz sa nu recunosc faptul ca am si eu vreo 160 de prieteni dintre care ii cunosc pe maxim 30 in realitate. Da' sa zici intr-o stire ca o sa fie greu sa dea politia italiana de cineva pentru ca si-a schimbat adresa din profilul  de Facebook, trebuie sa fi ori incredibil de idiot, ori sa ai un umor iesit din comun. Si cum incrancenarea si partinirea sunt singurele 'calitati' care razbat din stirile antenelor, concluzia e simpla. Niste idioti... Sigur, mai exista si varianta in care S.P.C.L.E.P. a externalizat functia informativa catre Facebook. Acuma... nu cred ca s-a intamplat asta, ca n-am primit nicio cerere de join pentru vreo cauza care sa-si dea cu parerea pe tema asta si nici n-am vazut vreo noua aplicatie Facebook in domeniu. Doh...


Dixit!


P.S.: In cazul in care voi fi cautat de fan-club-ul Antenei 3 in vederea unei razbunari crunte pentru remarcile dure la adresa profesionistilor media, ma gandesc serios sa-mi schimb adresa de pe Facebook din Brasov in Antananarivo si m-am scos!

5 comentarii:

  1. Ficatu` are cont de feisbuc, se numeste Will B. Deleted

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, bre... da' ala e pentru probleme profesionale, din cate am inteles...

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu care credeam ca ... o sa o gaseasca dupa mirosul de peste ! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Observatie care imi aduce aminte de un banc... Domnisoara! Va place pestele? Nu, ca ma bate!

    RăspundețiȘtergere
  5. Banc ... care mi-a amintit de o zicala prietenoasa a unei nutritioniste convinsa de altii :

    Pestele fixeaza calciul in oase ! Cu forta se pare ! :D

    RăspundețiȘtergere