joi, 1 martie 2012

Martisor si raceala

La Multi Ani, fetelor!


Ma uitam ca vitzelul la fereastra noua la fereastra de messenger si am remarcat ca am la avatar o poza din cele standard ale Yahoo Messenger-ului, respectiv asta:


Si mi s-a parut foarte tare ca are la "cingatoare" o acadea (probabil) care arata fix ca un snur de martisor, motiv pentru care vi-l ofer cu ocazia minunatei zile care este ea astazi...


In alta ordine de idei, sunt racit cobza, chitara, vioara, violoncel si contrabas! Si as zice ca-mi curge nasul, dar cuvintele care ar descrie mai bine senzatia ar fi... "imi curge apa din cap".


V-am stranutat!

4 comentarii:

  1. sanatate, nu lasa apa sa curga prea mult, iti va da apometrul peste cap.... fa-te bine, sanatate, ai grija de tine. mulumesc de urari :)) o primavara frumoasa si tie :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Vine vine primavaraaaaa..... :D Curge apa`n toataaa taraaaaaa ! Tu de ce credeai ca scapi ? :D Eu zic sa iti verifici garniturile :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Aveam evacuarile colmatate, se pare... Noroc ca am rezolvat cu medicamente si n-a fost nevoie de vreun instalator cu vreun sarpe sau cu pompa, ca putea sa devina tragic! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Hahaha ce tare ar fi : Buna ziua , sunt eu desfundatorul cu sarpe . Eu si sarpele meu va vom desfunda azi toate gaurile . El e sarpele meu Costel. Costel ... so pe gauri =))) in timp ce tu canti la flaut ca il filmele cu beduini ! :))))

    RăspundețiȘtergere