joi, 8 decembrie 2011

eu

jumatate-de-om-calare-pe-jumatate-de-iepure-schiop. asta sunt. iertati-ma! nu e o rugaminte... sunt un om bun, in ciuda aparentelor... iepurele e de vina!!


de fapt sunt sagetator... deci jumatatea cealalta nu e iepure, e un imparicopitat incert, de regula ramas in umbra in comparatie cu bustul pieptos si intinzator de arc... dar cine se mai uita... :)


Ce vroiam sa zic? Aha! Faceti bine in jurul vostru. Celor care merita, va vine oarecum la indemana... Cei care nu merita reprezinta provocarea. Dar merita efortul :) Mos Craciun e un nene de treaba care aduce cadouri chiar si celor care nu merita. Si la cate are pe cap, i-ar fi destul de comod sa le dea pas unora pentru motive oarecum minore. Noi cui dam pas? Si de ce? :) E prea mult sa facem putina gimnastica din suflet? Nu cred... si efectele sunt minunate...


Eu ii scriu lui Mos Craciun in fiecare an. Cate o scrisoare. Scrisa de mana, pe hartie... Si ii povestesc, cam ca o spovedanie... si il rog unele lucruri. Si de fiecare data cand n-am fost absurd in ceea ce mi-am dorit, am primit. Si toti primiti. Trebuie doar sa va doriti si sa credeti. E in puterea voastra sa obtineti ce va doriti... ;)


Cum ziceam, sunt un om bun, in ciuda aparentelor...


Atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu