sâmbătă, 3 decembrie 2011

Manele la o sticla de vin

Buna seara voua si La multi ani mie!


Vorbeam in seara asta cu Yokko, pentru cine nu stie, noul meu coleg de apartament, despre niste chestii pe care niciunul dintre noi nu cred ca le mai tine minte. Doar ca, la un moment dat, el scoate pe gura urmatorul.... creca nume: Nasti din Berceni. La care eu replic intepat, ca un manelist doct: NASTE din Berceni! Sa zici Nasty (igrecul imi apartine) din Berceni e ca si cum ai zice Kinky din Pantelimon...


Atat!


P.S.: Am fost in seara asta la concertul aniversar de 30 de ani Celelalte Cuvinte si a fost exceptional!!! Am cantat din toata inima si am avut sufletul in gat. Pe langa concert in sine, toata sala a cantat La multi ani la final si m-am simtit bine, de ziua mea... Poate prima data... Multumesc din suflet, EVA!

Un comentariu: