miercuri, 5 decembrie 2012

Niiinge, niiiiiinge...

Hai noroc!

Cati dintre voi va mai amintiti cantecelul ala de copii retardati: Ploooua, plooooua, babele se ouaaaa! / Niiiinge, niiinge, babele se liiinge!
Pentru a nu exista discriminari sexuale in materie de manifestari legate de fenomenele meteorologice, propun ca sa aiba si mosii o activitate. Cand e lapovita sa se linga la oua!

Am zis!

P.S.: Am vazut niste cosuri de gunoi de plastic cu capac, din astea de pus in toalete, numite (conform etichetei) "FANTASY". Probabil ca designerul e vreun homeless d'asta de cauta prin gunoaie, ca alte fantezii in legatura cu un cos de gunoi... nu stiu...

6 comentarii:

  1. Problema este mult mai complicata de atat. Permiteti-mi...

    Plecand de la premisa cum ca babele se oua si studiind indeaproape structura anatomica a femelei umane tragem concluzia fireasca ca babele sunt menstruale. De aici rezulta ca babele nu-s trecute de menopauza, carevasazica babele nu-s chiar babe ci niste femei maxim la varsta a doua. Adaugand in ecuatie faptul ca natura este in concordanta cu sufletul poetului, respectiv al babelor-femei, ploua din cauza menstruationismului. Ta-da, cauza si efect, Matrix in pula mea!

    Si nici macar n-am baut...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca sa inchidem complet lantul cauza efect efectuez observatia ca babele se inmultesc prin pui vii pe care ii hranesc cu lapte. Ca sa se lege cu ouale, trebuie sa plecam capul in fata expresiei misogine (de care, desigur, ma dezic) ca femeile sunt niste gaini... Voala!

      Ștergere
    2. Observatia ta pertinenta imi aminteste de bancul acela:
      - Stii care e diferenta intre o gaina si o femeie?
      - Gaina sta linistita pe oua.

      Ștergere
    3. Si femeia sub? Sau cum? ca nu ma pricep...

      Ștergere
  2. De fapt da, e normal sa fie agitata. Doar nu e o gaina naturala...

    RăspundețiȘtergere