duminică, 3 februarie 2013

Radio Brasov face o flotare logica

Mnaseara zic...

Dinu Zlei prezenta stiri pe Radio Brasov acu' vreo doua seri, in timp ce mergeam cu masina dupa apa minerala. Cat pe ce sa ratez sesiunea de shopping pentru ca am ramas pe ganduri cateva minute in masina, in liniste, cu motorul oprit...

Stirea, trista in esenta ei, despre un eveniment revoltator, s-a terminat... intr-un mare fel. Partea I, relativ normala: Un cetatean din Zarnesti a gasit la ghena de gunoi un caine cu trei dintre picioare taiate, inca in viata. L-a dus la un medic veterinar, iar acesta a zis ca nu mai e nimic de facut si a eutanasiat animalul. Politia va trebui sa identifice pe cel care a facut asa ceva.

Pana aici, o stire efectiv trista. Finalul insa m-a lasat masca: Animalul a fost transportat la Directia Sanitar Veterinara, pentru a se determina cauza decesului...

Deci: HAHA! Cum adica? S-a dus un nene cu cainele intr-un sac d'ala de plastic pentru transportul cadavrelor la DSV, l-a pus pe masa si a zis: Ghici ghicitoarea mea! Cum a murit cainele asta?! Si oamenii aia, de buna credinta, probabil ca si-au dat cu parerea: o fi de la picioarele lipsa, hemoragie, treburi d'astea... Si livratorul a zambit superior si le-a zis: Sunteti niste incompetenti! Habar n-aveti! A fost eutanasiat!

Ba! Din cate stiu eu, exista un redactor care scrie un rahat de stire pe o foaie... Un secretar de redactie (sau ceva de genul) care o corecteaza, daca e cazul. Si un crainic, care se presupune ca o citeste macar o data inainte de difuzare, ca nu cred ca era din categoria "breaking news" si i-a bagat cineva fitzuica sub nas in direct...

Cum dracu' sa eutanasiezi un caine si dup'aia sa incerci sa afli cauza decesului?! Bine ca sunteti "cei mai tari din Brasov"...

Am zis...

3 comentarii:

  1. -Ati vazut vreodata oameni fara creier?
    -Nu, dar ii ascult frecvent la radio si Tv.

    RăspundețiȘtergere
  2. E bine totusi ca mai exista si oameni cu suflet. Putine persoane isi gasesc timp ca sa duca un catel vagabond la doctor. Majoritatea ii ignora, ii lovesc si ii alunga. Te-ai gandit ca poate acel catelus Nu trebuia eutanasiat? Poate vroiau sa afle nu cum a murit... ci de ce? de ce a fost eutanasiat? Cauza decesului.. ce a dus la eutanasiere?

    Stii ce mi s-a intamplat mie? Acum 2 ani, intr-o iarna geroasa.. brrrr, am intalnit pe drum, in timp ce ma duceam la servici, un catelus infrigurat, tremura tot..era aproape inghetat. L-am luat in brate si a 2 zi l-am dus la doctor. Mi-au zis ca nu se poate face nimic pentru el si ca trebuie eutanasiat. L-au diagnosticat cu Jigodie... nefacandu-i nici un test.. nici macar nu l-au consultat. Mi-au zis sa vin luni cu 100 de lei, ca se ocupa ei de tot... am dat trista din cap si am plecat. Numai ca luni l-am dus la alt cabinet. De 2 ori i-am facut testul si Nu avea Jigodie... era doar racit!!! Facuse o mica complicatie. I-au dat tratament si acum e in viata.. Daca am trai intr-o alta tara acei medici, daca se pot numi asa, ar fi fost anchetati. Oare cati catelusi au omorat asa?

    RăspundețiȘtergere