joi, 8 septembrie 2011

To do list!

Deci!

Urmeaza un ciclu de postari cu chestii despre care ne-am contrazis si pe care nu le putem proba inca, lista pe care o vom completa in timp. E liber la comentarii si idei, cu rezerva (:D) ca nu urmam sfaturi. Sa purcedem, dara...

eva & lebreanu

Si acum, eu, de capul meu. Discutie pe messenger, demna de 'to do list':

lebreanu: aiurea, la ce lene am in oase, poti sa-mi faci orice
lebreanu: nu fug
lebreanu: :D
Eva: :D
Eva: nici chiar dupa mine prin casa in fundul gol?
lebreanu: :|
lebreanu: daca nu e in panta...
lebreanu: :))
Eva: =))
lebreanu: am voie la o intrebare ajutatoare?
Eva: ai voie
lebreanu: cine e in fundul gol? ca nu e prea clar...
Eva: :D
Eva: tu
lebreanu: atunci cred ca fuga e invers
lebreanu: =))
lebreanu: TU fugi dupa mine
Eva: =))=)) crezi tu!

deci... clar trebe probat! sa vedem cine dupa cine fuge... nu? :))
2DList!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu