miercuri, 7 septembrie 2011

Gigi Becali: Aduc iarba din Olanda

Noroc, hahalerelor! (asta e feminin sau masculin?...)

Aseara a fost meci, am inteles azi de la radio... Si am avut un gazon de tot cacatul. Asa ca am vazut azi intr-un magazin alimentar deschis intr-o garsoniera de la parterul unui bloc de nefamilisti din Tractoru (contextul mi se pare relevant), un fragment dintr-o emisiune d'asta interminabila de comentarii repetate obsesiv, pe sport.ro, parca... Mi-a placut titlul: Gigi Becali: Aduc iarba din Olanda! Singura chestie garantata la faza asta e ca o sa avem pe stadion 50.000 de suflete visatoare, 100.000 de pupile marite si rugatoare si cel putin 100.000 de foitze de tigara (eventual tricolore) agitate in aer...

Dixit!

P.S.: De ce dracu' ii zic toti stadionului astuia Național Arena? Topica normala in limba romana e Arena Națională. Daca e asa cum scriu ei acum, atunci Ț e de rahat. Ca si arena... neișănăl ărina, eventual...

Un comentariu:

  1. lol! a zis mircea badea in seara asta in emisiune ca e ciudat ca zic astia national arena :) m-as simti citat, da-s suficient de modest sa n-am fantezii d'astea... :))

    RăspundețiȘtergere