marți, 20 septembrie 2011

M-am hotarat sa devin gras!

Deci!

Daca n-ati citit "M-am hotarat sa devin prost" de Martin Page, eu zic ca merita... Ca de aici mi-a venit titul.

Si acum... sa zic. De unde obsesia asta cu patratelelelelele pe abdomen? Adica de ce patrate?! Ce inseamna perfectiunea? Ce este muzica sferelor? Ce este sfera perfecta? :) "Sfera antica este forma geometrica perfecta - o imagine și totodata un simbol al universului divin."  Daca patratele erau mai bune decat sferele, in jurul soarelui ar fi gravitat niste cuburi... Sau burta unei femei insarcinate era piramidala. Si un fund fain de femeie ar fi fost o pereche de dodecaedre... Pai si daca sfera e perfecta... care-i ideea cu patratele? Burta, frate! Sferica, frumoasa, perfecta!

Dixit!

11 comentarii:

  1. Sincer, daca nu ziceai nimic la faza asta te crucificam in piata sfatului, cu burta-n sus, ingradeam locul cu o plasa si puneam copchii sa-ti sara pe burta ca pe o saltea elastica, pe 5 lei minutul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu Z3Ro facand pe salteaua elastica in piata sfatului? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Si punctul este tot o sfera deci da is de accord :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta da! Daca un punct este o sfera mica, mica, cea mai mica, atunci o linie e o succesiune de sfere micimicimici, dar oricum, sfere... De unde si patratul e tot o adunatura de sfere... Si acu' sa ma apuc sa fac abdomene din cauza asta?!?!

    RăspundețiȘtergere
  5. No . Uneste toate punctuletele sfericutele si restu in ordinea numerelor de pe tricou si la sfarsit iese un Dalmatian !!! :D Deci produsul finit : o burta tatuata !!! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. pot sa ma bag si eu clubul perfectilor? am tzatze mici (aproape sferice, sic!) si celulita, bonus! si n-am chef nici de abdomene, dar as bea o bere :D, chiar daca nu intreaba nimeni pe aici.

    RăspundețiȘtergere
  7. nosyjosy vrei sa ne induci in eroare ? :)

    http://apina.biz/13580.jpg

    RăspundețiȘtergere
  8. hahahahah! foarte inteleapta abordare! deci tzatzele mici sunt un fel de varf al iceberg-ului in timp ce aia mari sunt doar un bulgare... (ca tot vine iarna azi-maine)

    RăspundețiȘtergere