marți, 6 septembrie 2011

zi frumoasa de toamna

.... ce zi faina... am reusit sa te vad....sa te ating...sa te simt....sa pot sa stau in dreapta ta....sa te studiez in timp ce conduci....imi place chestia asta la nebunie ....as merge asa cu tine mii de km...nici n-ar conta unde.....doar sa stau in dreapta ta...eu sa ma descalt si sa ma cuibaresc in scaun....sa vorbim aiurea despre nimic....sa radem....din cand in cand sa iti intorci privirea spre mine....sa-ti dai seama ca nu-mi pot lua ochii de la tine...sa-mi zambesti.... sa incercam discutii din alea serioase.....maxim doua trei replici...iar radem .....sa ne prefacem ca ne certam ....asa din nimic....de care nu reusim sa ne aducem aminte dupa cinci minute....sa ne tinem de mana fara sa spunem nimic...sa ne facem planuri pentru anotimpuri urmatoare....tu? ce mai zici ca faci?

Un comentariu:

  1. eu... conduc masina, zambesc, ma cert, te tin de mana... d'astea... rotesc pamantul, amestec anotimpurile, fac ce vreau cu timpul si cu spatiul, te vrajesc si te trezesc, te ridic si te cobor, te tin acolo sus si... trag pe dreapta. AMR 36... :) A! si sunt indragostit de tine :)

    RăspundețiȘtergere