sâmbătă, 25 iunie 2011

Coffee to go

Cafea la pachet. La pahar de carton, mai exact. D'aia de la benzinarie. Stiti de care.... Care e ideea? Pai ideea mi-a venit azi, stand asezat comod cu Eva in masina, undeva departe, singuri...

Cand ne-am intalnit prima data si... fizic (ca sa ma exprim elegant), ne-am intalnit mai intai la o benziarie Petrom unde nu planuiam sa stam prea mult, asa ca am luat cate-o cafea d'asta la pahar de carton. Atunci n-am dat importanta, dar eu neterminand cafeaua am ajuns cu paharul acasa, pana la urma. Si... daca tot era o amintire de la prima "intalnire", l-am luat frumusel si-am scris cu marker-ul pe el: 30 mai 2011. Si l-am pastrat in biblioteca, asa, ca pe un bibelou ciudat. :)

Azi, asteptand sa apar, Eva a luat doua cafele la pahar de carton de la un OMV... Pe care le-am si baut... am mai stat la povesti in masina, ne-am mai jucat, ne-am mai alintat... si la un moment dat, cum stateam comod si fumam... mi s-au legat momentele in cap. Pe 30 mai a fost... premiera. Azi a fost o alta premiera din punctul asta de vedere... asa ca o sa pastrez si paharul asta. Am scris 25 iunie 2011 pe el cu marker-ul, normal... :)

Pana aici e oarecum normal (este?)... Sa pastrezi mici amintiri sub forma de obiecte de la momente pe care vrei sa le tii minte. Ideea faina (cel putin asa am zis noi, dupa o discutie) e sa anticipezi premierele. Mic scenariu: ea, acasa, gateste. eu, vin de la munca... intru, salut, ma apropii de ea din spate, ii dau parul la o parte si o sarut pe gat, pe partea dreapta, iar cu stanga o mangai pe gat si pe barbie. ea ridica barbia si inchide ochii, zambind... iar cand ii deschide si se uita pe masa, vede un pahar de carton, cu cafea... ;) deci urmeaza o premiera din punctul ala de vedere. iar cel care are o idee de premiera, de ceva deosebit, ce n-am mai facut, vine cu... semnalul.

Ne-am pus de acord ca asa o sa facem. Si o sa pastram paharele. Deocamdata avem doua! Oare o sa vina un moment cand o sa avem o colectie... impresionanta de pahare de carton, fiecare cu povestea lui? :)

P.S.: Cafeaua, orice asemanare cu personaje reale sau imaginare este pur intamplatoare :D Si o sa te tinem la curent cu numaratoarea, ca tot vroiai detalii ;)

4 comentarii:

  1. awwww:X:X:X:X:X:X
    m-ati cucerit.
    :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu, esti in globul de cristal
    Ce-mi arata drumul catre mal
    Cand ma pierd in lumea ta, si-as vrea
    Sa inving tristetea grea

    Tu, nevazuta dar te simt
    Te ignor dar nu pot sa ma mint
    Esti in ceea ce respir, esti tu
    Firul ce ma leaga de miracolul din zori
    Cand din vis usor cobori, in tot ce ating in jurul meu
    Chipul tau il vad mereu, in gand
    Esti orice, oricum, oricand

    Tu, asteptarea din amurg
    Cand secundele incet se scurg
    Cu atingeri moi de catifea
    Alintate-n mana ta

    Tu, esti ideea de intens
    Cautarii mele-i dai un sens
    Un motiv ca sa incerc mai mult

    Tu esti vocea ce-o ascult
    Esti chemarea de demult
    Ce ma face sa nu-mi apartin, nu mai sunt eu
    Nu mai e nimic al meu, estï tu
    Nu pleca nu spune nu...

    Conexiuni "Tu".....vi se potriveste cel mai bine...asta ca sa fie inca o "chestie" noua.
    IUBITI-VA MULT!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. verde....am crezut ca te-ai apucat de poezii....ca nu recunosteam versurile....:)) dragut din partea ta.....ms...ms....asemenea si D-voastra!

    RăspundețiȘtergere
  4. Tu esti blogul de cristaaaal... Sar'na, verde! Ceea ce va dorim si dvs pe aceasta cale virtuala!

    Cafeaua, nu te lasa cucerita asa usor. Poate e doar literatura ;) sau poate e real... :)

    RăspundețiȘtergere