miercuri, 22 iunie 2011

pot orice.......

...am spus prea des "nu mai pot".....ce aiurea....ceva nou pentru mine ....mereu puteam.....si ca atare aud la fel de des in ultimul timp "Dumnezeu nu iti da mai mult decat poti duce"......nu, pe bune?......si mi-a tot dat.....pana ieri dimineata cand mi-am propus sa nu mai zic "nu mai pot"....asta asa .....sa nu-mi mai demonstreze ca pot duce mai mult.....dar EL totusi....insista....si ma lasa in mijlocul campului fara benzina.....slabuta incercare.....azi....bineinteles ca pot....si am putut primi orice incercare cu mult mai mult optimism....de ce sunt asa tupeista?!?!?.....pentru ca cineva ma tine strans de mana!

7 comentarii:

  1. Dumnezeu nu iti da sau iti da lucruri el doar te provoaca ! Acum tu rezolvi provocarea dupa caz :)

    De ex: Te provoc sa iti continui drumu fara benzina la masina !!

    Truth or dare somehow !

    RăspundețiȘtergere
  2. dintre adevar si provocare..... le aleg pe amandoua....:)...

    RăspundețiȘtergere
  3. tu esti deja ......count in..:).....also....

    RăspundețiȘtergere
  4. by the way... cand zici ca nu mai poti ;) e doar varful icebergului, abia de acu iti da "sefu" cu provocari in tine...

    RăspundețiȘtergere
  5. abia acum incepi sa arati ce poti :) si am incredere in tine :)

    RăspundețiȘtergere