joi, 9 iunie 2011

The pussy sucker

Hai sa traiti cum va doriti!

Scurt si la obiect, ca n-am chef de aberatii. La o discutie, un prieten (nu conteaza numele, dar e pe bune faza) a declarat ca lui nu-i place sa presteze sex oral pentru ca e prea multa... umezeala acolo jos... Trecand peste faptul ca asta e un semn bun, inseamnand ca gagica... apreciaza la modul fiziologic ceea ce se intampla, ar putea sa se puna problema de sentimente, de posesiune, de intimitate extrema, sa o bei, sa o sorbi... Dar astea-s vrajeli. Gagiul dadea limbi si atat... Asa punandu-se problema, mi s-ar parea o inventie rezonabila un fel de aspirator de lichide, cam ca alea care sunt in dotarea scaunelor stomatologice, care soarbe si fornaie... Sigur se nasc intrebari legate de portabilitate, manevrabilitate, forma ideala dpdv anatomic, dar cred ca un ginecolog pasionat de sex oral (p'asta chiar as vrea s-o vad!!!) ar fi cel mai autorizat pentru idei de design si functionalitate.

Atat, ca n-am chef de aberatii (cum ziceam) pe marginea unui text altfel serios, care trateaza probleme de o importanta echivalenta cu incalzirea globala si salvarea pinguinilor zebra din Tasmania (doh...).

Dixit!

P.S.: Ar fi o idee si un umidificator automat, eventual cu un rezervor cu ce-a colectat de la alta, ca sa fie cat mai 'natural'...

13 comentarii:

  1. draga, cica safe sexu' oral se face taind un condom in 2 pui guma pe ciucurel si da-i cu limba la latex...deci se poate. o sa fie doar el cu lichidele lui ...ale ei o sa fie sub folia stretch :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Dusha... multzam de SUGEstii :)) Dar mai citeste o data postarea, e din alt film. Exact cel opus :)) Ca e vorba de un prieten care dadea limbi (altundeva 'dacat' pe un condom umplut), nu de o prietena. Eniuei, am notat ideea si cu prima ocazie o s-o intreb si pe ea ce parere are. Daca imi da papucii, o sa dau vina pe tine ;)
    Oricum, mi-am amintit un banc de acu' multi ani, de pe vremea cand... ma rog... de pe vremea 'aia' :)) Culmea protectiei: sa-ti faci laba cu prezervativ. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. nu, TU NU ai inteles... cum cacat faci laba masculina cu condom taiat?. il tai pe de-a lungul i-l intinzi ãleia pe ciucurel = clitoris si la vale...si bagi chewing gum pana nu mai stii de tine...damn, nestiutorule!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pfoaaaaaaaaiii! Esti o excsxperta, sa-mi crape hipofiza daca te mint!!!! Sa-mi notez in jurnal. Da' tot pe tine dau vina in caz de ceva :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. eu cred ca e serioasa chestia.
    de ce luati in bataie de joc?
    nu inteleg ce e asa nasol. de ce ii asa scarba. eu in locul tipei as fi contrariata. l-as parasi.
    p.s. scarbosule.
    p.p.s. :)))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Nota bene : Dupa amin nu se mai poate pune P.S.
    Un stomatolog ginecologist ... e raspunsul ... unde mai pui ca ii poate scoate si maselele pe jos :D si are si aspirator dinala :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci o facultate de stomatologie si ginecologie ar fi ideala! Un fel de drept si desen...

    RăspundețiȘtergere
  8. Super tare...keep bloging.....:P

    RăspundețiȘtergere
  9. Acum imi vine intrebarea daca lui ii se face.Presupun ca d-abia asteapta sa ii se faca si toate cele.acum l-as pune sa se gandeasca cum ar face de exemplu tipa, sa se strambe, sa faca asa de dragul lui dar mai in scarba asa cum face el. cum s-ar simti?(asta e o idee de intrebare sa ii pui respectivului ca sa vedem reactia). cat despre aparatul ala de care ziceai, l-ai gandit destul de bine, dar gandeste-te ca are 2 mari dezavantaje
    1. o sa faca zgomot ca la stomatolog si-ti piere cheful
    2. daca reusesti sa treci de punctul 1 , cand va trebui si vei simti sa pui si altceva in locul unde fusese boticul, va fi nasol ca va fi cam "arsitza"

    RăspundețiȘtergere
  10. a, acum na, ca te bag in blogroll,(indeplinesti toate cerintele) trebuie sa te intreb:
    stiai ca la mine in blog se ajunge prin cautari pe google gen:
    "futute de un cal sar intr-o pula gigant" ?
    la tine cum se mai ajunge daca la mine e asa?
    (si eu sunt cumintica din punctul asta de vedere)

    RăspundețiȘtergere
  11. este ora 11:46. beau vin de 6 ore! nu e cazul sa raspund acum. dar ma onoreaza decizia :) revin cand imi revin :)

    RăspundețiȘtergere
  12. si de ce o face daca nu ii place ? se simte obligat?
    o chestie tipic feminina gen daca ea o suge tre sa ling si eu!? . ma rog daca o face din obligatie sa presteze langa o priza...ca sa-si monteze un feon si sa aiba grija sa-l dea pe aer rece nu de alta dar o pizda incinsa te frige la limba si faci bashicutze din alea nasoale.chip in taci

    RăspundețiȘtergere