vineri, 3 iunie 2011

Upgrade senzational pentru vibratoare

Mnaziuamea!

Cu ocazia unei discutii avute cu Eva despre Edward din Twilight, despre care am citit o poanta cum ca ar cam greu sa aiba o erectie, avand in vedere ca sta cam prost cu circulatia sangelui in caliltatea lui de vampir... mi-a zis ca, totusi, spre bucuria cititoarelor, si-o pune intr-un final cu eroina si o mai si lasa gravida... Exceptional! Asa ca mi-am dat cu parerea ca tre sa-si fi montat o pompa, ceva... Si m-a pocnit intrebarea!

Chiar... oare exista vibratoare cu rezervor? Sa si ejaculeze? Ca te termini tu, in calitate de utilizatoare, OK, dar si incheierea lui conteaza... ca una e sa se termine bateriile si sa mai vibreze, asa, cu hopuri, de cateva ori, tot mai stins... si alta e sa termine spectaculos, eventual cu ceva mini-artificii si jeturi multicolore si... eventual si aromate...

Ar trebui sa ai o cutie din aia de lemn, lacuita, cu ceva desene de trandafiri salbatici pe capac, cu cheitza si interior capitonat cu catifea... Si, pe lung, asezat vibratorul, iar deasupra lui, aliniate, ca sticlutele alea cu mostre de parfum, esentele... Iar intr-un buzunar mic din capac, o cartzulie cu sugestii de retzete: 3 picaturi esenta de portocale, 1 picatura ulei de abanos ;), 1 picatura esenta de fructul pasiunii, excipienti (gen iaurt degresat, sos de smantana, sifon, apa din perete...) pana la 25 ml. Pentru doze mai mari, respectati proportiile.

Se agita bine doza si se introduce in partea din spate a vibratorului cu cel mult o ora inainte de declansare. Se regleaza numarul de jeturi si frecventa acestora cu ajutorul butonului special de reglaj. Se declanseaza prin apasarea butonului de declansare din apropierea rezervorului. In varianta full-option, declansarea se poate face si prin comanda vocala. Optional putem furniza paleta mobila pentru montaj pe capatul frontal al vibratorului, actionata in momentul declansarii, pentru un efect de imprastiere a jetului foarte asemanator aspersoarelor de gradina pentru udat gazonul.

Ar fi si un subiect superb de conversatie intre doamne, adunate la o cafea. Un schimb de retete care cu siguranta le-ar excita interesul... 
- Draga, tu ce-ai mai 'gatit'? ;)
- Tuuu, sa-ti zic ce-am patit! Zic eu sa-mi fac un fresh de portocale rosii de sicilia cu grapefruit si imi bag o supradoza de 5 si 5 picaturi, cu sifon. Si cum tocmai o dadusem pe un anal de toata frumusetea, m-a luat valul, in focul pasiunii si am declansat, din greseala, cu reglajul pus pe power-jet! Si acu' am niste arsuri la stomac de nu-ti vine sa crezi, ca stii ca n-am voie citrice cu gastrita mea...

Sau un motiv de intrare in atentia DIICOT prin constituirea in grupuri de criminalitate organizata: 
O organizatie secreta de utilizatoare de vibratoare modelul cu rezervor, hippioate, iubitoare de natura si tot ce este natural... au organizat si reusit o spargere la banca de sperma dintr-o localitate doljeana in urma careia si-au asigurat un stoc de shot-uri naturale suficient pentru un an intreg. Asta, asa, sec... Ca facute mai shpritz de vara, cu apa minerala, poa' sa le tina si 5 ani.


Dixit!

P.S.: Ma duc sa inregistrez chestia asta la OSIM, preventiv...

18 comentarii:

  1. too late draga, se vede ca nu te intereseaza satisfactia femeii de langa tine al'fel combinata decat cu a ta:))
    exista deja asa ceva :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pfoai, ce mi-ai stricat bucuria descoperirii! Asta cu privire la faptul ca deja exista... :)
    In rest... recunosc deschis si fara pic de ezitare: Sunt un porc misogin! Nu ma intereseaza satisfactia femeii de langa mine in niciun fel! :D Doar a mea! Dar ma bucura, oarecum, ca pe tine te preocupa... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. pai cu atatia porci misogini, pana mea, ramai fara satisfactie :)) si oricum am spus de mult ca 75% din barbatii din lume is cam degeaba odata ce e inventat dildo-ul :)) restul 25% mai schimba un bec, mai bat un cui, mai omoara un shobolan :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai decat sa va mai bateti cuie-n cap cu alde noi, mai bine invatati voi sa le bateti unde trebuie si lasati-ne in durerea noastra :)) Ce fain! Cine zicea ca netul nu e o metoda foarte eficienta de exprimare a frustrarilor personale in contexte fara legatura cu propria persoana?! :)) Sa-i dam bice!! Women suck!

    RăspundețiȘtergere
  5. ahahaha esti incredibil!!Imi place efervescenta ta si misoginismul tau:))...ramai asa! O zi faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Roxy, tu trebuia sa faci echipa cu Dusha si sa ma invatati minte de nesimtit ce sunt! Ce fain ne-am fi jucat... :-<
    Da' multumesc oricum de aprecieri. Sunt un bun actor, nu? :))

    RăspundețiȘtergere
  7. O varianta mai aventuriera, in loc de cutia din lemn lacuit, model cam romantic, de budoar... ar fi o curea d'aia de cowboy, cu vibratorul in teaca si rezervele bagate in cartusiera... eventual si cu un costum de film western cu partea dintre picioare detasabila, cu capse sau scai, ceva... Si sa iasa duel cu alta tipa, sa tragi cu rezerve de ardei iute... si sa descoperi ca a fost blat si ti-au inlocuit rezervele cu 'gloante oarbe'...
    Hai, gata, ca deja ma paste o erectie, ca sunt in perioada ludica a lunii!
    V-am pupat pe insignele de sheriffe! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. tu lebreanu...pana mea, stiu sa bat si cuie sa si schimb o bujie si-un cauciuc, stiu sa fac mancare si cacaturi femeiesti, stiu si ce e ala pendular si flex, fuck, am si gletuit si varuit singura...deci cu mine n-ai sanse... i'm more than self-sufficient :)) doar ca stau prost cu incalzirea periferica asa ca am nevoie de barbat pe post de calorifer in pat...deci futu-i n-are scapare specia voastra, decat daca se face dildoi cu sistem de incalzit picioare si sale..:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Pai cred c-ar fi mai ieftin, mai simplu si mai comod pentru tine sa se faca dracu' dildoiu' ala... :)
    Ma vad obligat sa solicit explicatii suplimentare pentru observatia : "...deci cu mine n-ai sanse..." :) Cred ca ai luat personal un post care era pe niste teme mai mult decat generale :)

    RăspundețiȘtergere
  10. nunu, nu ai sanse la dezbatut tema asta...ma refeream :))
    si in continuare la dezbaterea utilitatii unui barbat in viata femeii :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Asta e o tema mai degraba filosofica, dar pot accepta senin ca barbatul este total inutil daca scoatem din ecuatie iubirea :) Asa cum si reciproca este destul de valabila, ca si eu calc, fac curat, gatesc, etc... si nu ma simt handicapat din cauza asta... Iar de laba n-a murit nimeni :)

    RăspundețiȘtergere
  12. pfui, mai rar un self-sufficient guy, adica multi is doar asa...contra naturii la supravietuire...:)
    si din contra laba este intotdeauna, dar intotdeauna cu final fericit, despre sexul in doi de multe ori nu poti spune asta, de ambele tabere :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Parerea mea este ca doar cei/cele self-sufficient sunt capabili/e sa-si formeze o relatie sanatoasa si durabila din motivul simplu ca decizia nu le este afectata de nevoi care n-ar trebui sa stea la baza unei relatii... de genul... imi trebe o femeie ca nu-mi place sa calc (ceea ce e adevarat, da' nu mi-as lua o nevasta ca sa-mi rezolv problema asta) sau un barbat ca nu stiu sa inlocuiesc o garnitura la un robinet... Ca si sexul, care e total aiurea sa constituie o motivatie de a te angaja intr-o relatie. Ma rog...
    Cat despre laba, nu e obligatoriu sa fie intotdeauna cu final fericit, ca pot aparea evenimente perturbatorii care sa te impiedice sa ai ocazia sa arunci cateva sute de milioane de urmasi la gunoi sau in toaleta... Si, cum ziceau niste oameni destepti intr-un banc, sexul in doi este preferabil labii macar dintr-un singur motiv: mai vezi un om, mai schimibi o vorba... :)

    RăspundețiȘtergere
  14. dãh, mai schimbi o vorba, da daca e in contradictoriu se duce pulii de suflet sexu'.

    morala e: cand ai chef de o laba cu finalizare toate mediile perturbante trebuiesc reduse la 0, ca ori faci o treaba ori n-o mai faci! vorba aia macar cu mana ta s-o faci bine daca a altuia e moarta!

    RăspundețiȘtergere
  15. Hahaha! Daaaa, pe principiul 'ori suntem labagii ori nu mai suntem' :)) Ca doar cum crezi c-am facut antebratul asta?! :D

    RăspundețiȘtergere
  16. clar! noroc totusi ca unii dintre noi sunt ambidextrii si nu se vede :))

    RăspundețiȘtergere
  17. vaaaai. ce idee ai avut:|
    that's a genius tought!!! crezi ca ar face si emisiuni de "gatit"?:D
    sau caiete cu retete, date din generatie in generatie!!
    "uite fata mea, asa se face, se pune asa si asa ca sa fie mai bun"

    RăspundețiȘtergere
  18. Clar! Si fiecare emisiune s-ar incheia cu moderatoarea privind la camera si zicand zambitoare, facand conspirativ cu ochiul: "Si nu uitati, important e sa puneti si putin suflet si reteta va va reusi de minune!" :)

    RăspundețiȘtergere