vineri, 17 iunie 2011

Declaratie de dragoste bijectiva

lebreanu: stii ca acum esti la mine in brate, ca stai la pieptul meu cu amandoua mainile impreunate la piept, zambesti si ne incolacim picioarele? stii ca suntem goi si nu avem nici cea mai mica intentie sa ne-o punem? stii ca stam lipiti si in felul asta facem dragoste, pur si simplu, stand imbratisati? stii ca putem face dragoste stand la o terasa, nici macar unul langa celalalt, cu alti oameni in jur, care nici nu stiu ce se intampla intre noi in momentul ala? stii ce putere are imaginatia? stii ce inseamna sa SIMTI in suflet, nu in senzori? stii ca senzatia indusa in minte prin suflet inseamna mai mult decat senzatia indusa in minte prin vintre? stii ca nu avem nevoie sa ne futem ca sa ne iubim? stii ca ne putem iubi, pur si simplu, fara ca cineva sa ghiceasca?
intuiesti perversiunea si erotismul simultan al situatiei?
si delicatetea si sensibilitatea... si VALOAREA?! rafinamentul si palpabilitatea sentimentului?
SIMTI?!
eva: da.....stiu.....simt
si cea mai simpla atingere a ta e suficienta sa simt
simpla ta prezenta .....imi aduce liniste......si dragoste
azi am fost daramata......in momentul in care ai aparut am simtit ca toata povara dispare
ca imi zambeste sufletul
lebreanu: sufletele noastre si-au zambit unul altuia... si noi doi, cumva in afara 'discutiei' am baut o cafea. am fumat. am discutat 'chestii'. dar sufeltele zambeau. de aia am zis ca am putea discuta orice si tot ar fi minunat... ca sufletele noastre n-au nevoie de cuvinte.
iar cuvintele noastre au fost un fond al iubirii, un zgomot de fond. doar o prelungire inutila a iubirii... putem la fel de bine sa tacem
dar... vestea buna e ca tot ce vorbim, tocmai pentru ca suntem asa cum suntem impreuna... oricat ar fi de trist sau serios
lucreaza in favoarea noastra
eva: tac......si zambesc
lebreanu: si e ideal ce se intampla!!
hai sa tacem si sa zambim...

DIXIT!

12 comentarii:

  1. Frumos.......voi chiar va iubiti, iar distanta nu va putea oprii sentimentele voastre niciodata. Voi va iubiti mai presus de natura umana, de palpabil, voi va iubiti si atat.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Citesc intr-o carte....si ma gandesc....
    "Schimba ceea ce poti schimba,
    Accepta ceea ce nu poti schimba,
    Si invata sa fii indeajuns de intelept pentru a stii diferenta dintre ele."
    Ei ii spun Rugaciune pentru seninatate..eu zic ca e.....cunoasterea sufletului, a constiintei, si mult mai mult.
    Iubiti-va mult....:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ eva: DA, SA TRAITI!!

    @ verde: Da, sa traiti! :) Imi place starea ta, verde cum e ea :) Tine-o tot asa :)

    RăspundețiȘtergere
  4. eu nu inteleg povestea deci cine imi explica?
    am inteles ca va iubiti.
    ce alte detalii mai sunt?
    vreau sa stiu:D

    RăspundețiȘtergere
  5. pai... ca sa confirm evidenta, eu si eva suntem indragostiti (unul de celalalt) :) ce alte detalii te-ar mai interesa? :D

    RăspundețiȘtergere
  6. ce simtiti voi ca mai trebe:D
    va casatoriti?
    copii?
    this is serious.

    RăspundețiȘtergere
  7. iti explic eu...a inceput cu PURPLE....a continuat cu CE URMEAZA MAI JOS..... DIN SUFLETE PENTRU SUFLETE, ....SUFLETUL, TU-L IN GURA DRAGUL DE EL, .....CADOURI SIMPLE,..... TRILEME ETICE.....minunata DECLARATIE....si va urma

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce anume? Si noi suntem curiosi sa aflam :D

    RăspundețiȘtergere