vineri, 24 iunie 2011

Nu imi plac femeile care...

... sustin ca au onoare dar sunt doar femei...
... sustin ca au credinta in Dumnezeu dar isi bat joc de semenii lor...
... cred ca totul li se cuvine iar celorlalti li se cuvine doar ce cred ele...
... se machiaza dar put...
... spun ca iubesc dar nu vor decat sa fie iubite...
... par ca sunt painea lui Dumnezeu dar se caca in sufletul tau cu prima ocazie...
... sustin ca sunt corecte dar judeca cu dublu standard...
... iti spun cuvinte frumoase dar de fapt te manipuleaza cu sange rece...
... te implora sa nu le parasesti dar o fac ele...
... par ingeri dar sunt demoni...

Cred ca am spus aceeasi chestie in zece (intamplari frumoase) feluri...

Si, sincer, chiar daca pare ca nu-mi plac femeile in general, nu e asa. Exista si altfel de femei... :) ALtfel...

10 comentarii:

  1. Pai da de exemplu femeile ALT+TAB sau ALT+SHIFT ... ar mai fi ALT+F si ALTele ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ anonim: sau ALT+G, parerea mea...

    @ cafeaua: corect pentru menajarea sperantelor speciei masculine ar fi 'toate soiurile'. pluralul ajuta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. nenea chilian zicea intamplari ciudate... dar pana la urma... cine e el? si de ce tre sa zic eu ca el? :) zic ca mine si imi iau un vin. e week-end!! hai noroc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hahahhaaaaaa, m-am recunoscut in cateva intamplari ciudate :)) dar nu se pune daca sunt mai putin de jumatate, asa e???? :)) Iar in hai noroc, m-am recunoscut 100% ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. avand in vedere ca toate zece reprezinta aceeasi idee in diverse variante, cred ca daca te recunosti in una dintre ele, te cam califici... acu' ce sa zic... sper ca nu te regasesti in pozitia patru. in sensul ca nu te machiezi, desigur ;) :)) si ca sa inchei pozitiv, hai noroc! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ce ai tu cu mine ca eu vreau sa fie un singur soi de femeie largit, intreg si tot?
    mmm?

    RăspundețiȘtergere
  7. hmmmm, sa zicem ca ma recunosc in varianta nr.2... si ca simt o satisfactie imensa sa repet de cat mai multe ori vorba lui cocosila: "esti prost" :D nu-mi spune ca in schimb iti plac femeile care au credinta in d-zeu si nu-si bat joc de manelisti... :p ...sau ei nu sunt semenii nostri????

    RăspundețiȘtergere
  8. @cafeaua
    eu n-am nimic cu tine, indiferent ce vrei, legat de orice! parerea mea e ca sunteti de mai multe soiuri, varietati, variante si variatiuni pe acelasi soi, na!

    RăspundețiȘtergere
  9. anonimo... grea intrebarea asta cu manelistii, recunosc! mai recunosc si ca mi-e draga parafraza dupa creanga: nu stiu altii cum sunt, dar eu cand vad unu' mai prost ca mine imi creste inima in piept de bucurie! si avand in vedere (cu modestia cuvenita bagata sub presh) ca sunt destul de destept, viata pentru mine e o continua incantare! deci n-o sa-ti spun ca imi plac femeile care au credinta in d-zeu si nu-si bat joc de manelisti, ca ai zis sa nu-ti zic. dar urasc manelistii (la modul generic, nu doar ca preferinte muzicale) din toata inima!! eventual pot zice ca nu-mi plac femeile carora le plac manelistii, no...

    RăspundețiȘtergere