vineri, 20 mai 2011

Purple

lebreanu: tulbure-clar
lebreanu: e bine ca nume de blog?
Eva: eu raman la purple
Eva: chiar esti mov
lebreanu: pe bune?!
Eva: clar
lebreanu: mov...
lebreanu: m-ai pus pe ganduri
Eva: cum vezi tu culoarea mov?
lebreanu: hmmm
lebreanu: la asta ma gandeam
lebreanu: ce reprezinta pentru mine
lebreanu: ca nu prea am idee...
lebreanu: nu-mi spune mare lucru
lebreanu: mie imi place albastrul
Eva: nu esti albastru
Eva: albastru e linistit
lebreanu: mhm
Eva: movul e o culoare puternica
Eva: expresiva
lebreanu: si movul e amestec de albastru cu rosu
Eva: dar nu e albastru simplu
Eva: movul are umor
Eva: e salbatic
Eva: rebel
Eva: dar are si o parte sensibila
lebreanu: stii cum o sa se cheme primul post?
lebreanu: purple. si o sa fie discutia asta. cu numele schimbate, desigur...

3 comentarii:

  1. pretinde ca eu l-am convins sa aleaga numele....nu e adevarat....eu doar i-am amintit ca e mov....deci fii mov!

    RăspundețiȘtergere
  2. EU sunt background-ul. Si sunt MOV! De post-ul asta sa nu te iei :)

    RăspundețiȘtergere