vineri, 27 mai 2011

S.P.C.L.E.P.etc Brasov - episodu' doi

Aseara am iesit la o bere (ca asa zicem noi, barbatii, ca iesim la o bere si de fapt bem un miliard si ca mergem la femei si daca obtinem o intalnire cu UNA, suntem tari) cu Piciu, Z|3ro, Yoko, Dan si o pereche... care... si o pereche. Si vorbind despre minunata aventura din toamna cu cartea de identitate mi-am dat seama ca in legatura cu cea de ieri am uitat un detaliu. Care, spus la bere, a dat nastere unei frumoase povesti. Poveste care, la randul ei, spusa domnisoarei functionar m-ar fi lasat probabil fara carte de identitate, cu amenda si, posibil, cu un dosar de retragere a cetateniei romane (ma alint).

Avand in vedere posibilitatea unei sanctiuni cu amenda in caz de pierdere a CI (neglijentule!), mi-a dat prin cap ca, poate, pentru furtul dansei n-o sa fiu sanctionat. Asa ca m-am dus la politie, dimineata, sa reclam furtul si sa obtin un docoment care sa ateste asta. La sectia de care apartin n-a fost ok, a trebuit sa merg la municipiu. Si acolo... coboara un tanar ofiter foarte amabil, ma intreaba ce s-a intamplat, ii zic ca mi-au furat nenorocitii portofelul (btw, portofel nu mai am din iulie anul trecut :)) ) in troleibuzul 8. Si tipul imi zice, ok, putem face o reclamatie, dureaza 45 de zile pana se solutioneaza, in sensul ca nu. Si apoi va dam hartia aia. Si pana atunci ce fac? Nu stiu... Dar mai bine scrieti in cererea de eliberare a CI 'disparuta in conditii necunoscute'. Am belit niste ochi tulburi de contabil, am zambit si am zis: Asa o sa fac.

Ceea ce am si facut :)) Revenim la primarie. Citeste domnisoara motivul si ma intreaba: cum adica disparuta in conditii necunoscute. Aici vine realitatea: Pai mi s-a furat, am fost la politie, mi-a zis ca dureaza 45 de zile si daca nu pot sa astept, sa scriu asa in cerere. A zambit tipa, a taiat si a zis: scrieti pierduta. Asta a fost in realitate. Aseara, la bere, a venit si scenariul. Deci:

Cum adica disparuta in conditii necunoscute? Si eu: Pai da, doamna. Sa va explic. Obisnuiam sa o iau cu mine peste tot, ca facea urat daca o lasam singura acasa. Rodea papucii, zgaria mobila, desira hartia igienica prin casa... Dar ieri chiar n-am putut, ca aveam o intalnire importanta, clandestina. Cum era sa fiu identificabil? Asa ca am lasat-o singura acasa. Si cand m-am intors, ce sa vezi?! Plecase, nenorocita. Mi-a luat tot, mobila, aparatura, calculator. Pana si filtrul de cafea stricat. Din haine mi-a lasat doua perechi de boxeri cu Snoopy (nu prea i-au placut ei cainii niciodata) si un tricou cu poza mea, inalt si slab, lucrata in photoshop. In poza aia ma facusem mic si gras :)) Si dupa ca m-a lasat practic in curu' gol, ca nu pot sa ies in boxerii aia pe strada, n-a lasat nici macar un bilet de adio. Ma mir ca mi-a lasat cheile (hehe). Acuma... nu stiu daca a speriat-o pechinezul vecinului sau planuia aceasta mare evadare de vreme buna, ca-i razbunatoare, vaca dracului... Dar astea sunt faptele, asta e cruda realitate. Acuma... pe bune! Imi dati alta? Promit sa-i fac o gaura intr-un colt si sa o port la gat, langa chei. Si daca o fi existand folie de aluminiu semi-transparenta, o laminez, sa ma dau mare ca-s soldat american, sa vina toate fetele sa vina la mine :)

Dixit!

4 comentarii:

  1. Dar te-ai gandit sa dai anunt la ziar cu o poza a pozei din buletin?

    --FiCatel

    RăspundețiȘtergere
  2. Si cum sa zic ca era imbracat? Disparut buletin, in zona Tractorul. Cara in spate mobila de garsoniera si e imbracat cu 5 camasi si vreo 20 de tricouri? Nu raspunde la chemarea pe nume. Va rog nu-l hraniti. E diabetic. Hmm?

    RăspundețiȘtergere
  3. draga, scrii la anuntz : tanara, senzuala, subtire, a disparut din zona Tractorul. va rog sa aveti grija de ea dar si de dvs ca e sireata si s-ar putea sa va lase fara card, ca sa nu patit aceasta sunati-ma la tel : 07jhdsga si gata:P

    RăspundețiȘtergere
  4. nu pot sa nu-mi aduc aminte "cu drag" de episodul 'pierderea placutei cu numarul de la masina"...eu: am pierdut placuta cu numarul de la masina.....un el, politist: va aduceti aminte unde ati pierdut-o?....dupa ranjetul lui lung....in prima faza am crezut ca se refera la virginitate.....dar....vazand ca ma ca ma concentrez un pic ....adaunga ....placuta!......eu: nuuuu....nu-mi aduc aminte!.....

    RăspundețiȘtergere