joi, 26 mai 2011

S.P.C.L.E.P.etc Brasov

Hai sa traiti, ca imi trebuiti, dragi cititori! :)

Azi am fost sa-mi fac bolentin, pe care l-am pierdut (mai bine l-as fi baut). Daca va asteptati la o poveste sinistra, cu cozi innebunitoare si functionari tampiti, luati-va gandul! Totul a mers brici, am asteptat 'decat' vreo 15 minute, in 5 minute am fost cu dosarul acceptat si cateva glume legate de deciziile de divort executate cu domnisoara functionara. Si am iesit si bine in poza, spre stupoarea generala, incepand cu mine si terminand cu o colega chemata de tipa care a facut poza, sa vada si ea minunea (kidding).

Dar, pentru ca de regula nu scriu texte despre cum m-am trezit dimineata, m-am barbierit si am plecat de-acasa, tre sa existe o jmekerie si aici. Si este :) Mersul ca uns al dosarului se datoreaza experientei pe care am avut-o in toamna. Poate doar statul putin la coada sa nu fie meritul experientei, desi daca mergi la 8 jumate, cand deschide, e lume ca la nebuni. La 11, cand m-am dus eu, erau 5 persoane inaintea mea, iar pana sa intru eu mai venise o singura persoana. Aviz amatorilor. Dar, sa revenim la cele istorice. Intre alte acte, pe care le aveam, e nevoie si de certificatul de nastere. Nu l-am gasit in original, dar am gasit o copie, intr-un dulap. Cu un numar de telefon scris pe spate :) Nu al meu. Ma duc... Si, normal, ma intreaba o doamna care ocupa ghiseele (birouri, de fapt) unu si doi, nu pentru ca ar fi fost asa de eficienta sa duca doua birouri simultan, ci din necesitati fizice, in sensul ca avea v'o 150 de kile: da' originalul de la certificatul de nastere? Nu-l gasesc... Pai trebuie. Vi se pare ca-s nenascut? Nu conteaza, trebuie! Bine... A, si trebuie sa va dau amenda 100 de lei pentru ca v-ati pierdut CI. Bine...

L-am mai cautat pe acasa, nu l-am gasit... Si ma duc, in aceeasi zi, in aceeasi cladire, la starea civila. Sar'na, mi-am pierdut buletinul si am nevoie de certificat de nastere, pe care, deasemenea, l-am pierdut. Va costa 100 de lei. Pfff... ok... asta e! Buletinul, va rog. Pai... tocmai ce v-am zis ca l-am pierdut. Ca asa am descoperit ca n-am nici certificatul :) (chiar eram usor amuzat). Pai fara buletin nu va putem da altul. Pai fara certificat nu-mi dau buletin. Ce facem? Pai va scoateti o carte de identitate provizorie si veniti sa va dau certificatul. Si pentru CI provizorie, n-o sa-mi ceara certificatul? Ba da! Faza la care cred ca m-am schimbat la fata destul de vizibil incat sa-i atrag atentia si sa-i clipeasca beculetul de alarma. Daaaaar, le spuneti pentru ce va trebuie si o sa v-o dea si fara certificatul de nastere.Bine... Ies, fac un calcul la cat ma costa toata distractia si ma apuc de dat telefoane pe unde ar mai fi putut sa fie. Si-l gasesc!!!! OOOOK! Am scapat de o suta... Imi recuperez si originalul si revin, zambitor si increzator in steaua mea....

Ati gasit certificatul? Da. Bun, sa vedem si restul de acte... Aha, ati adus si decizia de divort... Da :) Butoneaza ceva in calculator, ridica din sprancene si zice: Ati fost casatorit de doua ori? Da :) Atunci trebuie si prima decizie de divort. Pai... sa va explic :) Si prima si a doua oara m-am casatorit AICI. La a doua casatorie am adus prima decizie. Cand mi-am refacut CI, v-am adus-o. De ambele dati, ati fost de acord. Nu stiu daca o mai am. Nu puteti presupune ca, daca m-ati casatorit a doua oara, am rezolvat-o pe prima? Nu! Trebuie si prima! Faza la care am raspuns, elegant si zambitor, ca planuiesc sa ma mai insor de vreo 50 de ori si cand vin sa-mi schimb data viitoare CI, o sa vin cu o roaba de decizii de divort! Am plecat, am sunat, am facut rost, am venit inapoi, cu nervii prastie... SI MI-AU ACCEPTAT DOSARUL! Am avut CI, vreo cateva luni :)) Si recunosc ca intre timp n-am reusit sa ma mai casatoresc de 50 de ori, ca sa implinesc profetia rostita cu atata maretie... Da' nici grasa nu mai era acolo, asa ca m-am scos :D

Dixit!

P.S.: Marti am CI noua. Cine vrea s-o vada, i-o arat la webcam :)) Cartea, respectiv...

5 comentarii:

  1. lasa draga, zi merci ca n-a zis sa vii cu tak-tu, ca la mine, ca parca i-as fi tinut cutitu-n gat sa ma ia in locatie...'la mea..retarzi..frate, apar in evidente ca-s vie si seamana cu mine, emite-n'la mea act nou fara sa chirai..

    RăspundețiȘtergere
  2. Mentionez suplimentar, spre scoaterea palariei virtuale in fata domnisoarei functionar public, ca nu s-a pus problema de amenda, de data asta. A zis (si scris pe cerere) ca-mi da un avertisment verbal. M-am abtinut de la comentarii legate de oralitate si am zis doar atat: am inteles, sa traiti! Si a zambit. Deci se poateee!! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari inca o data pentru implinirea a 14 ani!...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. da, sar'na... a nustiucataoara in ultimii 3-4 ani... sunt redundant, 'ga-mi-as!

    RăspundețiȘtergere