marți, 24 mai 2011

Din suflete pentru suflete. Viata e frumoasa :)

Un post kilometric. E privat. Nu-l cititi, daca sufletul vostru n-are rabdare :)


eva: ce sa mai zic de comentariul de la purple
eva: desi ai fost un pic cam dur
lebreanu: nu se ia nimeni de postul asta
lebreanu: ca musc!
lebreanu: sunt sagetator
eva: nu s-a luat.....a fost o parere
eva: fara sa stiu cine e personajul
lebreanu: si-a spus parerea despre alte posturi si a fost ok
lebreanu: sa nu comenteze despre purple
lebreanu: si suntem prieteni
eva: esti dur .....nu gluma
lebreanu: hai, ca n-am fost asa dur...
lebreanu: doar am pus problema clar intr-o situatie in care... eram implicat si altfel decat ca autor de blog
eva: oare ce vrea sa spuna poetul.....?
lebreanu: hehe
lebreanu: ca purple e important pentru mine si-l protejez.
lebreanu: punct.
lebreanu: si daca vroiam sa-l protejez, pur si simplu, nu publicam comentariul
lebreanu: dar am vrut sa-l protejez public
eva: stai stai.....ca am si eu un "punct"
lebreanu: pentru ca sunt mandru de el
lebreanu: ia zi
eva: nu ti-l ia nimeni. punct
lebreanu: singura persoana care mi-l poate lua esti tu
lebreanu: si in tine am incredere
lebreanu: dar mi-a picat bine sa trag o sageata
eva: am spus nimeni
eva: punct
lebreanu: punct
eva: dreapta...stanga.......
lebreanu: DREPT INAINTE!
lebreanu: tu esti constienta ca mi-esti draga?
lebreanu: iti dai seama ca am ceva experienta in materie de internet si stiu cat de periculos e?
lebreanu: stiu ce inseamna sa incepi sa crezi in ceva 'imaterial'
lebreanu: si totusi...
lebreanu: cred in chestia asta
lebreanu: chestia
lebreanu: ce delicat sunt in exprimare...
eva: da......sunt constienta.....da imi dau seama.......stiu ce inseamna ......si totusi chestia asta e o chestie
lebreanu: cu o mare
lebreanu: O
eva: O
lebreanu: imi place dantura ta
lebreanu: m-am tampit
lebreanu: stii ce e haios? apropo de dreapta / stanga... ca exista o parte rationala care imi spune ca exista posibilitatea sa gresesc
lebreanu: problema nu e ca nu cred ca esti adevarata
lebreanu: sunt convins, rational, ca tu esti tu
lebreanu: cred asta, 10)%
lebreanu: )=0
lebreanu: pe partea dreapta, pe banda de 'siguranta', care incearca sa ma tina in stad-by, e faptul ca esti casatorita
lebreanu: si poate ca e bine ca am frana asta, undeva, acolo
lebreanu: ca altfel probabil ca te sufocam si fugeai pana acum
eva: spuse......robotul de telefon
lebreanu: id-ul facut de tine insati, in somn...
eva: sau......
lebreanu: sau....?
eva: sau spuse id-ul
eva: asta a fost apropos de "nu cred ca esti adevarata"
lebreanu: ba cred
lebreanu: o cred si ma bucur de asta mai mult decat m-am bucurat de orice in ultimii ani
lebreanu: dar mi se pare incredibil
lebreanu: recunosc
lebreanu: recunoscator ca e real
eva: eu nu cred ca esti adevarat......dar pentru asta si eu ma bucur ......
lebreanu: nu crezi...
lebreanu: pana la urma, poate e mai bine asa
lebreanu: mai prudent
eva: trebuie sa am si eu o scuza, nu?\
lebreanu: nu
lebreanu: nimic nu trebuie
lebreanu: poate ca pe lumea asta 'trebuie' o gramada de lucruri
lebreanu: asa ca am o dambla
lebreanu: cu mine nu trebuie nimic
lebreanu: daca e sa avem vreo regula, asta e
lebreanu: NU TREBUIE
eva: ma refeream la scuza in sensul ca si eu am nevoie de ceva care sa ma tina in stand-by
eva: si cum alta n-am gasit..........
lebreanu: stii ca acum te iau in brate si te pup?  la modul cel mai propriu si afectuos
eva: stii ca deja asta nu inseamna ca am enervezi.....ci chiar ma scoti din sarite
lebreanu: bine
lebreanu: mi-a venit in minte o melodie
lebreanu: nu stiu in ce masura are legatura
lebreanu: http://www.youtube.com/watch?v=XMbvcp480Y4Watch With Me
lebreanu: asta e in sufletul meu acum. nu nervi, nu 'navalnicie'. asa te tin in brate si te pupin liniste...
lebreanu: asta asa, ca sa nu te mai enervezi atata...
eva: liniste......dar e si un pic de tristete in melodia asta
lebreanu: eu o vad ca duiosie
lebreanu: caldura
lebreanu: invaluire
lebreanu: asculta vioara si simte mainile mele
lebreanu: si o sa vezi ca nu e nimic trist in asta
lebreanu: te-ai desprins de imaginea subiectiva pe care o aveai?
lebreanu: a functionat?
eva: recunosc ca da
lebreanu: COMUNICAAAAAAM!!!!!!
eva: citesc purple............
lebreanu: si zambesti
lebreanu: nici nu stii cat esti de enervanta
lebreanu: si asta e, cred eu, in mine insumi, o declaratie de dragoste rezonabila
lebreanu: nu am pretentia ca sunt vreun 'trend-setter'
lebreanu: sunt altii mult mai buni ca mine in domeniu )
lebreanu: dar e din suflet
lebreanu: si daca e sa citez un clasic in domeniu...
lebreanu: in materie de cuvinte
lebreanu: mai asculta o melodie
lebreanu: http://www.youtube.com/watch?v=yTDKO0k8QrMWatch With Me
lebreanu: if you want a partner, take my hand
lebreanu: you know you can, i'm your man
lebreanu: un batran libidinos si indoielnic dpdv moral... dar... GENIAL
eva: e periculos ce faci
lebreanu: if you want a father for your child or only wanna walk with me another while,across the sand, i'm your man
lebreanu: da, este
lebreanu: dar...
lebreanu: dreapta, stanga, drept inainte
lebreanu: ai meritele tale in decizia asta
lebreanu: si cred ca am pana pe stanga fata
lebreanu: ca imi trage volanul ceva de speriat
lebreanu: pe partea emotionala
eva: trebuie sa recitesc .....ca m-am ratacit
lebreanu: nu te-ai ratacit
lebreanu: esti aici
lebreanu: te simt
eva: ramasesem la periculos
eva: era si continuarea
eva: dar n-am mai putut
eva: e periculos......pentru ca o sa ma razbun
lebreanu:
eva: aha
lebreanu: hmmmm
lebreanu: ia sa ma gandesc eu putin la ce ai zis...
eva: incerc sa gasesc ceva periculos.....si am in minte doar o melodie
eva: mi-a cantat-o azi un elev
eva: sper sa o si gasesc
eva: http://youtu.be/v7S0ioAsHMI
lebreanu: o stiu
lebreanu: da
eva: m-am emotionat asa de tare incat si el a observat
eva: stii ce mi-a zis.......va ganditi la cineva specil
eva: special....v-ati emotionat"
lebreanu: da
lebreanu: te-ai razbunat........
lebreanu: si inteleg
lebreanu: ca am sufletul plin
lebreanu: trebuia sa mi-o platesti
eva: oricum iti povesteam despre asta...
eva: pentru ca a fost o senzatie foarte faina
lebreanu: nu stiu ce sa zic...
lebreanu: mi-e frica, intr-un fel
lebreanu: desi nu ar trebui, ca sunt barbat...
eva: daca iti este frica.....te tin de mana
lebreanu: iti place sa te joci?
eva: da
eva: dar acum nu m-am jucat
lebreanu: nu cred ca existi!
lebreanu: nu se poate!
lebreanu: tu esti pe bune?!
lebreanu: tu esti?!?!
eva: la fel de "pe bune" cat esti si tu
lebreanu: asta e....
lebreanu: nu stiu cum sa zic
lebreanu: ca eu SUNT, 100%
lebreanu: nuc a vroiam alt raspuns, dar asta ma ingrozeste
lebreanu: ce-o sa facem noi?
eva: o sa ne bucuram unul de altul.....si de noi
lebreanu: poate cea mai frumoasa chestie (iar chestie... mi-e frica de cuvinte) pe care mi-a spus-o o femeie...
lebreanu: si... DA! sunt teribil de nervos
eva: fara intentie....sunt impulsiva.....primul gand ....il exprim
lebreanu: vin dintr-o relatie care mi-a distrus stima de sine, increderea in mine... si mi se pare incredibil... daca par ciudat uneori... imi cer scuze...
lebreanu: in rest... sunt doar fericit
lebreanu: atata tot
eva: ce e aia "ciudat"?
lebreanu: ce e aia normal?
lebreanu: cine stabileste standardele?
lebreanu: limitele
eva: noi doi suntem normali.......restul au probleme ....grave
lebreanu: si bantuie pe contrasens
eva: ce nebuni.....
lebreanu: niste inconstienti, in normalitatea LOR
lebreanu:
eva: treaba lor......cui ii pasa?
lebreanu: mie nu
lebreanu: eu am alte preocupari acum
eva: unde ramasesem....aaaaaa...la sufocat......nu sunt claustrofoba
lebreanu: atunci ghemuieste-te la mine in brate si ghiceste ce-o sa zic
eva: cred ca am nevoie de putina ciocolata
eva: asta mi-am zis eu in gand....in bratele tale fiind.....sa ma pregatesc pentru ceea ce urmeaza sa-mi spui
eva: si tu spui...........
lebreanu: stiu o tipa... eva...si va fi eroina unui nou post pe un blog... la categoria 'pe bune'
lebreanu: iti asumi?
lebreanu: ti-l trimit inainte de publicare
eva: nu-l trimite
lebreanu: si acolo scriu ce simt
lebreanu: iar... ce simt acum e peste orice am simtit in legatura cu orice am scris acolo
lebreanu: ORICE
lebreanu: deci, pe cale de consecinta, ar fi gresit sa ratez momentul
lebreanu: cat de fain...
lebreanu: stii ca viata e frumoasa?
eva: stiu
lebreanu: stii
lebreanu:
eva: da
eva: stiu
lebreanu: ma gandesc ce-as putea sa spun...
lebreanu: si am in cap ceva de genul...
lebreanu: asta e un post pentru mine si pentru eva
lebreanu: nu pentru voi
lebreanu: deci nu cititi
eva: de ce sa nu-l citeasca?
eva: si asa sunt multi care nu vr pricepe nimic
lebreanu: si nu public niciun comentariu in afara de ale noastre
lebreanu: sunt egoist
lebreanu: dar vreau sa ma dau mare
lebreanu: ciudat...
lebreanu: am sufletul plin si simt nevoia sa-mi urlu fericirea
eva: urla


AM URLAT!

4 comentarii:

  1. eva: lebreanu?
    lebreanu: eva?
    eva: ca sa vezi cat am rezistat sa stau offline
    lebreanu: asa, asa...
    lebreanu: enerveaza-ma
    eva: iti dai seama ce nervi am eu
    lebreanu: nu, nu-mi dau seama
    lebreanu: zi-mi
    eva: sunt foarte nervoasa
    lebreanu: daaaaa? da' de ce?!
    lebreanu: te pot ajuta cu ceva sa-ti treaca?
    eva: ma poti...dar nu vreau
    lebreanu: hmm
    lebreanu: ia explica-mi
    lebreanu: ca daca nu vrei, nu fac
    lebreanu: de exemplu, nu dau sign out
    eva: banuiesc ca ai stat de vorba cu mine si cat am lipsit
    lebreanu: ti-am povestit tot felul de chestii
    lebreanu: pana am vazut ca incepi sa casti si sa schimbi programele la tv
    lebreanu: si m-am inchis in mine
    eva: ti-am povestit ceva
    eva: iti spuneam ca mi-a palcut initiativa ta de a urla
    eva: asa....in vazul tuturor
    eva: dar mai mult mi-a placut ca odata cu tine....si datorita postarii acelui dialog.....am urlat si eu
    lebreanu: mai incognito, asa... da' ai urlat
    eva: important e ca am urlat......in vazul tuturor......si asta e important
    eva: dar am spus in vazul tuturor.....ceea ce e altceva
    lebreanu: deci ti-a placut, pana la urma
    lebreanu: dupa ce ti-ai revenit din soc
    eva: nu pana la urma.....mi-a placut din prima
    lebreanu: imi place ce mi-ai povestit
    eva: asa mi-ai spus si mai devreme cand ti-am povestit
    eva: cand eram offline

    RăspundețiȘtergere
  2. voi chiar nu vedeti.... ca sunteti suflete pereche?
    PS. IUBITI-VA MULT!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Normal ca ne-am dat seama... si inca destul de repede, da' ne alintam si noi putin ;)

    RăspundețiȘtergere