marți, 31 mai 2011

Jurnal de subbord sau 'clasorul'

Mnaziuamea!

Voi mai tineti minte caietele de amintiri (cand zic voi ma refer la aia care aveti macar 25-30 de ani si care ati fost pe la scoala cand inca nu se inventase feizbucu'), jurnalele, oracolele...? :) Aveau hazul lor, cu colturi indoite sigilate cu 'cine citeste e prost' si intrebari capcana prin care se aflau cine stie ce tenebre erotice... Si cu intrebarea DUMB de deschidere: Vreti sa completati acest oracol? NOOOT! Discutam acum cateva zile despre ele si radeam... Si mi-am adus aminte alta idee pe care am avut-o acum vreun an-doi...

De regula, ne amintim relatiile pe care le-am avut. De alea sexuale vorbesc, daca tot am zis 'de regula' :) Tinem minte, in unele cazuri, detalii, in altele pastram o amintire difuza, pe altele le uitam si ni le amintim spontan. Pe altele nu. Daca am tine un jurnal (o ocupatie prin excelenta feminina, no offence) cum ar trebui sa arate? Un carnetel unde notezi nume (sau pseudonime :D), aspect, ce-a facut, ce n-a facut... Paraschiva, 7 iulie 2010. Mica, tate mari, cur potrivit. Depilata regulamentar. Cascadoare, pozitii ciudate, are initiativa, suge asa si pe dincolo... Parca e prea explicit...

Si atunci m-am gandit la o varianta mai... delicata, oarecum. Care sa-ti puna totusi memoria la incercare si, simultan, sa pastreze oarece mister... E drept ca e nevoie de colaborarea ei, dar... e pentru o cauza nobila si, odata ce ti-ai pus-o cu ea, nu mi se pare un gest de o intimitate prea mare. Dupa ce ti-ai pus-o cu ea (inainte n-ar avea sens) o rogi sa se dea cu vopsea, cerneala, orice chestie care se poate imprima (n-am studiat acu' vopseluri care se spala si nu sunt toxice, dar sigur exista) la pizda si sa se aseze frumusel cu cracii in sus pe pat. Iar tu viiiiiii, la fel de frumusel, cu o foaie de hartie si i-o lipesti pe bijboc. Ar trebui sa iasa un fel de fluturas (sau fluturoi, acu' depinde ce-i flutura sau nu) ca aia pe care ii obtii daca pui niste picaturi de cerneala in mijlocul unei pagini si o indoi si o presezi... Amprenta ei, unica. Pe care o decupezi artistic si o pui frumusel in clasor, scrii sub foaie numele sau ce detalii mai vrei... si gata caietul de amintiri :D Jurnalul de subbord. Clasorul. Mie imi place ca idee, da' cu greu pot sa adun in minte doua-trei tipe care ar face un asemenea gest frumos pentru mine... Se poate sa fie si vina mea... Eniuei, poate o sa incerc :) Va tin la curent.


Good luck keeping track!


P.S.: Daca te duci cu jurnalul asta la psihiatru (ca exista un test de genul asta...) si raspunzi, pagina dupa pagina, ce vezi? o pizda! ce vezi? o pizda! ce vezi? o pizda! ce vezi? o pizda!... oare mai reusesti sa-l convingi pe ala ca e pe bune si ca nu esti obsedat sexual?...

2 comentarii:

  1. Doar el e obsedat iti arata un jurnal cu pizde :D

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am amuzat copios:))) Ce sa zic...ingenioasa ideea! O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere