sâmbătă, 21 mai 2011

Posta romana

Mneatsa!

Am fost azi pana la posta (respectiv oficiul postal duplex2) sa-mi ridic o recomandata. Coada fiind (surprinzator, nu?) am avut tot timpul din lume sa citesc si sa recitesc toate afisele lipite cu banda adeziva pe usa, geamuri, pereti, curu’ postaritzei si, aleator, pe cate un client. In primul rand ca mi se pare aiurea exprimarea: prezentare recomandate. Fiind vorba despre activitatile de la ghiseu… cine prezinta recomandata? Clientul sau lucratorul postal? Si daca eu am de trimis o recomandata? Ce fac? I-o dau lu’ mecla ala sa mi-o prezinte? Recomandato, LeBreanu, LeBreanule, recomandata. Eniuei… Afisul care mi-a ramas la suflet a fost urmatorul (si nu e vina postei, sunt si la banci tablitze d’astea): “Va rugam sa pastrati o distanta de 1 metru fata de persoana aflata la ghiseu” Interesant. Deci… in primul rand, ar fi cam greu ca toti clientii din oficiu sa stea la 1 metru. OK, daca sunt 4-5 oameni, formeaza un semicerc cu raza de 1 metru in jurul aluia de la ghiseu. Iar restul… asteapta afara, civilizati, sa se faca loc in semicerc. Dar, chiar si asa, mai avem o problema. Ce te faci cu cel de la ghiseu?! Afisul nu specifica nimic despre persoana aflata la ghiseu care citeste, exact in momentul cand e la ghiseu, afisul. Sare speriata 1 metru in spate. Normal ca n-o sa fie la 1 metru de el insusi. Si probabil ca va intra in panica si ca incepe sa alerge innebunit prin oficiul postal, incercand sa puna 1 metru fata de el insusi. Si, normal, cand va obosi isi va da seama ca s-a agitat degeaba. In momentul cand a facut primul pas in spate, n-a mai fost ‘persoana de la ghiseu’. Deci nu mai reprezenta ‘referentialul’ fata de care trebuia sa pastreze distanta… Noah… a plecat de la ghiseu… se baga altul in fata.

Si uite asa, dupa o ora de stat la rand la posta, la un loc cu pensionari care il injura pe Basescu si kinderi veniti sa-si ia alocatia, PIERZI RANDUL! Pai sa nu le futi muma-n cur cu posta lor cu tot?! Si cu afisele lor idioate?!?!?! Nu-mi mai trebuie nici o recomandata! Sa le ziceti ca am murit alergand de mine.

PS: Postasul suna intotdeauna de doua ori. Din trompeta aia faina care e pe sigla postei?

Un comentariu:

  1. Am primit un aviz saptamana trecuta de la posta sa ridic un pachet..am stat la coada cuminte ascultand noutatile politice,cand am ajuns la ghiseu tipa de acolo mi-a spus cu zambetul pe buze ca pachetul ajunge abia a doua zi..ehhhh..nu am fost inspirata sa intreb inainte sa stau la coada daca am de ridicat un pachet..dar era logic,odata ce a ajuns avizul acasa sa fie si pachetul acolo..in fine..partea haioasa este ca a doua zi dupa ce am ridicat faimosul pachet am primit un alt aviz sa ridic pachetul pe care il ridicasem cu o zi in urma..suuuppeeerr!!!...Traiasca Posta Romana!!!!

    RăspundețiȘtergere